Facebook hodinkar
Dostawa już od 16 zł

FAQ - Często Zadawane Pytania

1. Pomyliłem się przy składaniu zamówienia!

Skontaktuj się z nami jak najszybciej, najlepiej w ciągu godziny od złożenia zamówienia. Możesz to zrobić poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie, bądź pod numerem telefonu:

2. Jak sprawdzić status mojego zamówienia?

Aby sprawdzić status zamówienia, wymagana jest rejstracja. Po zalogowaniu się na konto, użytkownik może śledzić stan realizacji zamówienia samodzielnie. Jeśli nie jesteś zarejstrowanym użytkownikiem, skontaktuj się z nami telefonicznie. O każdej zmianie statusu zamówienia klienta jest informowany drogą mailową.

3. Czy mogę odstąpić od umowy?

Tak. Jeśli towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz w ciągu 14 dni kalendarzowych od doręczenia, odstąpić od umowy, bez podania przyczyny. Zegarek powinien być zwrócony w tym samym stanie w jakim klient go otrzymał, w oryginalnym opakowaniu, bez śladów użytkowania.

4. Nie znam numeru zamówienia?

Numer zamówienia jest dostepny na stronie internetowej, po zalogowaniu do konta.

5. Jakie są opcje dostawy?

Towar wysyłamy Pocztą Polską, dostaną Państwo e-mail z poczty Polskiej z numerem paczki do śledzenia

6. Jak zapakowane są zegarki?

Wszystkie zegarki zapakowane są oryginalnie, w pudełka z logo marki.

7. Czy mogę zamówić przez telefon lub mailem?

Oczywiście, będzie nam bardzo miło przyjąć zamówienie telefoniczne lub mailowe. Wystarczy się z nami skontaktować.

8. Czy sprzedajecie zegarki z baterią?

Tak, wszystkie zegarki sprzedawane są z baterią.

9. Jaki jest okres gwarancji na zegarek?

Gwarancja wynosi 24 miesiące i obejmuje mechanizm zegarka i wady ukryte materiału, z którego zegarek jest wykonany.

10. Czy zegarki są oryginalne? 

Tak, w naszej ofercie są dostępne tylko oryginalne modele pochodzące od dostawców z UE.

11. Jesteście autoryzowanym dystrybutorem marek, które sprzedajecie?

Jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem zegarków marki FESTINA. W przypadku pozostałych marek, nie jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem. Jako autoryzowany dystrybutor, musielibyśmy trzymać sie polityki cenowej firmy. Prościej mówiąc, nie moglibyśmy zaoferować Państwu zegarków w tak atrakcyjnych cenach. Nie zmienia to faktu, że wszystkie modele znajdujące się w ofercie sklepu są oryginalne i objętę gwarancją producenta.

12. Co zawiera przesyłka?

Przesyłka powinna zawierać następujące elementy: zegarek zapakowany w oryginalne opakowanie producenta, instrukcja obsługi, karta gwarancyjna oraz paragon.